pixel

Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου : Συμβουλές για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας μέσω της ιστοσελίδας

Facebook
Email
LinkedIn

Ο ταξιδιωτικός τομέας είναι κατακερματισμένος, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να πάρετε ένα κομμάτι από την πίτα.

Εαν θέλετε να πάρετε ένα κομμάτι από την πίτα όλα ξεκινούν από την κατασκευή μίας ιστοσελίδας για ξενοδοχεία

Δεν υπάρχει κάτι πιο κερδοφόρο από τη δική σας ιστοσελίδα, και η ιστοσελίδα πρέπει να φέρνει τις περισσότερες κρατήσεις  λέει η Darlene Rondeau, VP of best practices and  online Merchandising.

Εμείς στην iArk Digital Agency, προσπαθούμε να βρούμε τις ιδανικές λύσεις για να αυξήσετε την κερδοφορία του Ξενοδοχείου ή των δωματίων σας χωρίς προμήθειες από τις online πλατφόρμες.

1. Πείτε μία μοναδική ιστορία

Μία ιστοσελίδα είναι η Digital βιτρίνα της επιχείρησης σας. Οι ξενοδόχοι πρέπει να βρουν το συγκριτικό πλεονέκτημα που κάνει ανταγωνιστική την επιχείρηση τους. Μπορούν να το πραγματοποιήσουν περνώντας μία μοναδική ιστορία που αφορά το κατάλυμα τους.
Οι ξενοδοχειακές ιστοσελίδες συνήθως προσπαθούν να δημιουργήσουν συγκινησιακές ιστορίες ώστε να πείσουν τους ενδιαφερόμενους να πραγματοποιήσουν μία online κράτηση ( πχ μία μοναδική ιστορία για τις περιπατητικές διαδρομές που παρέχει το νησί και τις outdoor δραστηριότητες )

2. Κρατήσεις χρησιμοποιώντας φωτογραφίες από τα καταλύματα

Σε μία έρευνα με περισσότερες από 500.000.000 φωτογραφίες στο διαδίκτυο αποφάνθηκε ότι οι τουρίστες αναζητούν περισσότερο φωτογραφίες των δωματίων και όχι τόσο του εξωτερικού χώρου για να πραγματοποιήσουν μία online κράτηση.
Φροντίστε η ιστοσελίδα σας να έχει interactive galleries ώστε να μπορείς να περιηγείται σωστά ο επισκέπτης!

3.Social αποδεικτικό

Το αγοραστικό κοινό των ξενοδοχείων στο εξωτερικό χρειάζεται social proof. Αυτό είναι κάθε τρόπος που μπορεί αποδείξει ότι στο εν λόγω ξενοδοχείο έχουν μείνει ευχαριστημένοι πελάτες. Για να πραγματοποιηθεί χρειάζεται από έναν εξωτερικό πάροχο η δυνατότητα να βρει ο πελάτης εύκολα κριτικές ( πχ Tripadvisor ) .

Μην αγνοείτε επειδικτικά τις κριτικές, είναι ο χρυσός του Digital Tourism παγκοσμίως!

Φυσικά, από την άλλη πλευρά, ακόμη κι ας έχουν μικρή δύναμη πρέπει να υπάρχουν και κριτικές μέσα στη δική σας ιστοσελίδα.
Tip : Μη δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες να φύγουν από την ιστοσελίδα σας για να ψάξουν να βρουν κριτικές γιατί δύσκολα θα ξαναγυρίσουν

4. Δώστε τους Special Offers

Οι κανόνες του Travel 2.0 επιτάσουν να δίνουμε περισσότερη αξία στην κράτηση ( όπως πχ 1 free γεύμα ή κάτι άλλο ) αλλά στην περίπτωση του μαζικού τουρισμού στην Ελλάδα η πρόταση μας είναι συνδυαστική.
Δώστε μία περιορισμένη web offer τιμή ( καλύτερη από την τιμή που θα βρουν στις πλατφόρμες ) σε συνδυασμό με ένα πολύ μικρό δωράκι ( welcome μπουκάλι κρασί από τοπικό παραγωγό )

5. Βελτιστοποιήστε το Mobile του site σας

H Google παραθέτει μία μοναδική πληροφορία ότι το 2016, το 60% των παγκόσμιων ταξιδιωτικών αναζητήσεων και κρατήσεων έγινε μέσω κινητών!

Τι άλλο να χρειαστεί κανείς για να καταλάβει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα του ως εξής:

  • Ένα καθαρό call to action κουμπί όπως “get offer”
  • Booking engine για mobile
  • Λειτουργία click-to-call για κλήσεις
  • Λειτουργία click-to-mail για email
  • Google Maps
  • Προτάσεις για τον τόπο ( Blog με εστιατόρια, bars κτλ κτλ )

Last Minute Κρατήσεις  
Αναφορικά με τις Last minute κρατήσεις προτείνουμε επιγραμματικά τα 4 βήματα για να τις επιτύχετε:

  1. Δημιουργία άρτιου Landing Page για να μπουν οι τουρίστες μόλις θα ψάξουν “hotels mykonos, hotels paros κτλ κτλ”
  2. Δημιουργία διαφήμισης στη Google ώστε να βγαίνουμε στην 1η θέση σε συγκεκριμένες αναζητήσεις
  3. Δημιουργία Facebook Remarketing ώστε να επανέλθουμε στους τουρίστες που δεν έκαναν κάποιο book ( επιτυχημένη στρατηγική της booking.com εδώ και χρόνια )
  4. Αποστολή Special Offer στο Email τους με χρόνο λήξης

Διαβάστε επίσης