9 Μύθοι για το Tripadvisor ( Καταχώρηση και Διαφημίσεις ) που πρέπει να γνωρίζει η επιχείρηση σας | iArk Social Media & Digital Agency

9 Μύθοι για το Tripadvisor ( Καταχώρηση και Διαφημίσεις ) που πρέπει να γνωρίζει η επιχείρηση σας

Το Tripadvisor γενικώς, δεν είναι από τα ευκολότερα κοινωνικά δίκτυα για να χειριστεί ένας επαγγελματίας τουρισμού καθώς εκτός των κριτικών παρουσιάζει πλέον πληθώρας ευκαιριών για τον τομέα HORECA στην Ελλάδα!

Μύθος #1 : Τα Reviews στο Tripadvisor είναι συνήθως αρντικά

Τα 3/4 των reviews σε όλο το Tripadvisor ανήκουν στην κατηγορία Πολύ καλό και Εξαιρετικό

Μύθος #2  : Δεν μπορείς να εμπιστευτείς τις κριτικές του Tripadvisor

Το Tripadvisor έχει παρουσιάσει σε έρευνες ότι σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό οι ταξιδιώτες ταυτίζονται των απόψεων που διαβάζουν στο TripAdvisor. Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι υπάρχουν “καρφωτές κριτικές” μπορείτε να ειδοποιήσετε το Tripadvisor.

Μύθος #3 : Τίποτα δεν είναι δωρεάν στο Tripadvisor

Υπάρχει ολόκληρη γκάμα εργαλείων διαχείρισης της δωρεάν καταχώρησης στο Tripadvisor εδώ

Μπορείς να προσθέτεις φωτογραφίες, να απαντάς και να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για νέα reviews.

Διαφημίσεις Tripadvisor : Μάθε εδώ περισσότερα για τη διαφημιστική πλατφόρμα του Tripadvisor ( Εκτός των Premium καταχωρήσεων )

Μύθος #4 : Δεν μπορώ να ελέγξω την καταχώρηση μου

Απλά συμπληρώστε τη δωρεάν αίτηση στο Management Center και ξεκινήστε να διαχειρίζεστε πλήρως την καταχώηρηση σας

Μύθος #5 : Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να μοιραστούν τη δική τους πλευρά της ιστορίας

Προσθέστε τα Management Responses στα Reviews. Αυτό δείχνει στους επισκέπτες όχι μόνο απλά ότι σέβεστε τη γνώμη τους αλλά έχετε και την τελευταία λέξη στην κουβέντα. Ορισμένες φορές αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για μία αρνητική κριτική.

Μύθος #6 : Επιχειρήσεις και ταξιδιώτες έχουν διαφορετικά standard.

Και οι επιχειρήσεις και οι ταξιδιώτες έχουν τα ίδια guidelines από το Tripadvisor ώστε η πλατφόρμα να είναι δίκαιη.

Μύθος #7 : Δεν υπάρχει κανείς για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις

Το Tripadvisor παρέχει ένα multi-lingual support όπου μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον εκπρόσωπο ( στα Αγγλικά για τη χώρα μας ) και να λύσεις το πρόβλημα σου

Μύιθος #8 : Είναι κατά των κανόνων να ζητάς από το κοινό να γράψει κριτική

Ενώ το να τάζεις δώρα για να γράψει ο ταξιδιώτης στο Tripadvisor είναι κατά των κανόνων, το να προτείνεις στους πελάτες σου να σου δώσουν ένα review είναι μία υπέροχη ιδέα. Επιπλέον σας δίνονται εργαλεία στο διαχειριστικό σας ώστε να υπάρχει προτροπή στον ταξιδιώτη για μία κριτική

Μύθος #9 : Το Ranking στα δημοφιλή είναι στημένο

Υπάρχει αλγόριθμος ο οποίος λαμβάνει υπόψιν του την ποσότητα, την ποιότητα και την ηλικία των κριτικών για την επιχείρηση σας. Αλλαγές στο Popularity score, βασίζονται αποκλειστικά σε νέα reviews.

 

 

Comments are closed.