Πως να ακυρώσεις μία συνδρομή στο iTunes & App Store | iArk Social Media & Digital Agency

Πως να ακυρώσεις μία συνδρομή στο iTunes & App Store

Φτάνετε στο τέλος της δωρεάν μουσικής Apple ή άλλης trial εφαρμογής και θέλετε να την ακυρώσετε προτού χρεωθείτε; Έχετε κάποια άλλη συνδρομή στο App Store που δεν χρησιμοποιείτε πια και θέλετε να την ακυρώσετε πριν σας χρεώσει εκ νέου;

Σας έχουμε τη λύση! Διαβάστε παρακάτω πως μπορείτε να ακυρώσετε αυτές τις συνδρομές που ανανεώνονται αυτόματα.

Το άθροισμα των πληρωμένων συνδρομών προστίθεται!

Το iPhone σας, οι συσκευές, οι τηλεοράσεις Apple και τα Macs προσφέρουν εφαρμογές που συχνά περιλαμβάνουν υπηρεσίες που βασίζονται σε πληρωτέες συνδρομές ή επαναλαμβανόμενες χρεώσεις, όπως η μουσική, οι ειδήσεις, online περιοδικά και άλλες υπηρεσίες βίντεο ή άλλων μέσων. Και χρεώνεστε περιοδικά σε μηνιαία ή ετήσια βάση για αυτό το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες.

Αυτά τα συνδρομητικά μοντέλα είναι πολύ διαφορετικά από τη μεμονωμένη αγορά ή από τις περισσότερες αγορές εντός των εφαρμογών. Θυμηθείτε ότι αν εγγραφείτε σε αυτές τις συνδρομές, ανανεώνονται αυτόματα μέχρι να τις σταματήσετε. Και γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως μπορείτε να ακυρώσετε την «Apple Music» ή άλλη συνδρομή του App Store στο iPhone σας ή σε κάποια άλλη αντίστοιχη συσκευή.

Πως να ακυρώσετε συνδρομές σε μία συσκευή της Apple

Ακολουθήστε μία από αυτές τις μεθόδους για να απενεργοποιήσετε τις αυτόματες ανανεώσεις σε ένα iPhone, iPad, iPod Touch.

1η Μέθοδος για iOS 10 και πάνω

  1. Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Προφίλ AppleID > iTunes & App Store
  2. Πατήστε το Apple ID σας
  3. Πατήστε «Δείτε το Apple ID». Συνδεθείτε με τα στοιχεία σας
  4. Κάντε scroll down και πατήστε στις Συνδρομές
  5. Εάν δεν βλέπετε τις Συνδρομές, τότε δεν θα έχετε συνδρομές που διαχειρίζονται μέσω αυτού του συγκεκριμένου Apple ID (για συνδρομές που ανήκουν σε τρίτους, επικοινωνήστε με τη συγκεκριμένη εταιρεία για ακύρωση).
  6. Εάν έχετε μόνο τη συνδρομή για το Apple Music, πηγαίνετε απευθείας εκεί.
  7. Ψάξτε για ενεργές Συνδρομές.
  8. Πατήστε τη συνδρομή που θέλετε να επεξεργαστείτε.
  9. Χρησιμοποιήστε τις επιλογές που βλέπετε στην οθόνη για να επεξεργαστείτε τη συνδρομή.
  10. Εάν είστε ακόμα στη δωρεάν εκδοχή κάποιας εφαρμογής, θα σας εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ρωτάει εάν θέλετε να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ανανέωση.
  11. Για ενεργές συνδρομές πατήστε Ακύρωση Συνδρομής και στη συνέχεια εάν σας ζητηθεί επιλέξτε Επιβεβαίωση.
  12. Η συνδρομή σταματάει στο τέλος του τρέχοντος κύκλου (η τελική ημερομηνία βρίσκεται στο τέλος).
  13. Εάν θέλετε να αλλάξετε τη συνδρομή μηνιαίως ή ετησίως, κάντε αυτή την αλλαγή αντί της ακύρωσης.

Μέθοδος 2 για παλαιότερες εκδόσεις iOS

  • Πηγαίνετε στο App Store
  • Πατήστε το Εξατομικευμένες Συστάσεις
  • Scroll down κι επιλέξτε το Apple ID (και συνδεθείτε με το Apple ID σας, εάν δεν είστε ήδη συνδεδεμένοι)
  • Πατήστε το Apple ID και καταχωρήστε τον κωδικό σας
  • Scroll down κι επιλέξτε τη Διαχείρηση Συνδρομών
  • Επιλέξτε μία εφαρμογή που θέλετε να ακυρώσετε
  • Απενεργοποιήστε την Αυτόματη Ανανέωση

Πως να ακυρώσετε τις συνδρομές στο iTunes

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να απενεργοποιήσετε τις πληρωμένες συνδρομές στο iTunes σε έναν υπολογιστή (Mac ή Windows)

Ακύρωση συνδρομής στο iTunes : 1ος Τρόπος

  1. Ανοίξτε το iTunes και συνδεθείτε με το Apple ID (Εάν είστε ήδη συνδεδεμένοι, παραλείψτε αυτό το βήμα)
  2. Επιλέξτε το Λογαριασμό > Ο Λογαριασμός μου
  3. Καταχωρήστε τον κωδικό σας και δείτε το λογαριασμό σας
  4. Βρείτε τις Ρυθμίσεις
  5. Βρείτε την κατηγορία Συνδρομές κι επιλέξτε Διαχείρηση
  6. Εάν δεν βλέπετε τον τίτλο Συνδρομές, δεν υπάρχουν ενεργές συνδρομές που να σχετίζονται με αυτό το Apple ID
  7. Βρείτε τη συνδρομή που θέλετε να ακυρώσετε και πατήστε Επεξεργασία
  8. Πατήστε Ακύρωση Συνδρομής και στη συνέχεια εάν σας ζητηθεί επιλέξτε Επιβεβαίωση
  9. Όταν προχωράτε σε ακύρωση, η συνδρομή σας σταματάει στο τέλος της τρέχουσας πληρωμής
  10. Στην οθόνη θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα αναγράφει την ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή
  11. Εάν θέλετε να αλλάξετε τη συνδρομή μηνιαίως ή ετησίως, κάντε αυτή την αλλαγή αντί της ακύρωσης.

Ακύρωση συνδρομής στο iTunes : 2ος Τρόπος

  • Ανοίξτε το iTunes και επιλέξτε Store > Σύνδεση
  • Καταχωρήστε το Apple ID
  • Επιλέξτε Store > Ο Λογαριασμός μου
  • Βρείτε τις Ρυθμίσεις
  • Βρείτε την κατηγορία Συνδρομές κι επιλέξτε Διαχείρηση
  • Βρείτε τη συνδρομή που θέλετε να ακυρώσετε και πατήστε Επεξεργασία
  • Επιλέξτε το κουμπί OFF για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ανανέωση

Δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας;

Εάν δεν βλέπετε κάποια συνδρομή στις Συνδρομές σας, πρέπει είτε να την ακυρώσετε απευθείας από τον κάτοχο (βλ. Netflix) ή η συγκεκριμένη συνδρομή βρίσκεται σε διαφορετικό Apple ID. Εάν βλέπετε μία συνδρομή ως Ενεργή αλλά δεν μπορείτε να την ακυρώσετε, ενδεχομένως να έχετε ρυθμίσει μία ημερομηνία ακύρωσης, αλλά η συνδρομή δεν έχει λήξει ακόμα.

Πρέπει να αλλάξετε/ακυρώσετε τα πλάνα στο iCloud;

Η απάντηση είναι ναι. Το iCloud είναι πράγματι ένα αποθηκευτικό πλάνο συνδρομών με επαναλαμβανόμενες μηνιαίες ή ετήσιες χρεώσεις. Και αυτές οι χρεώσεις εμφανίζονται στο λογαριασμό σας. Μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε το αποθηκευτικό πλάνο σας στο iCloud σε οποιαδήποτε συσκευή της Apple.

Οι συνδρομές που πληρώνετε δεν εμφανίζονται;

Εάν χρεώνεστε για μία συνδρομή, αλλά δεν περιλαμβάνετε στη λίστα συνδρομών, ελέγξτε εάν είστε συνδεδεμένοι με το Apple ID, με το οποίο έχετε εγγραφεί. Εάν αυτό είναι σωστό, επικοινωνήστε με τον προγραμματιστή για να δείτε εάν η πληρωμή γίνεται απευθείας μέσω αυτού και όχι μέσω της Apple ή του iTunes. Για παράδειγμα το Hulu, το Netflix και παρόμοιες εφαρμογές πληρώνονται απευθείας σε αυτές τις εταιρείες και όχι μέσω της Apple.

 

Όχι άλλες αυτόματες πληρωμές

Πλέον έχετε ακυρώσει τη συνδρομή σας κι έχετε σταματήστε τις επαναλαμβανόμενες αυτόματες πληρωμές. Δεν θα χρεώνεστε πλέον για τη συνδρομή που ακυρώσατε.