Instagram για επιχειρήσεις : 12 τρόποι για να ενισχύσετε την παρουσία σας | iArk Social Media & Digital Agency

Instagram για επιχειρήσεις : 12 τρόποι για να ενισχύσετε την παρουσία σας

Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα κοινωνικό δίκτυο για να ανεβάζετε φωτογραφίες και βίντεο. Παρέχει μια ιδανική ευκαιρία για τι επιχειρήσεις Τνα αποκαλύψουν τις ιδέες τους με έναν οπτικό, δημιουργικό και συναρπαστικό τρόπο.

Το Instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες αναπτυσσόμενες κοινωνικές πλατφόρμες με 800 εκατομμύρια χρήστες, περισσότερα από 25 εκατομμύρια ενεργά εταιρικά προφίλ και 2 εκατομμύρια διαφημιστές.

Το να φτιάξετε έναν λογαριασμό στο Instagram είναι εύκολο, αλλά το να αναπτύξεις το προφίλ σε ένα επιτυχημένο επίπεδο χρειάζεται περισσότερο χρόνο και δουλειά. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποιους από τους καλύτερους τρόπους να φτιάξουμε ένα επιτυχημένο προφίλ στο Instagram και να ενισχύσουμε την παρουσία του το 2018.

1. Ακολουθήστε μία αισθητική στο Instagram

Η εμφάνιση είναι τα πάντα στο Instagram.

Πρέπει να υιοθετήσετε μια γενική αισθητική στο λογαριασμό σας και να την τηρήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το σωστό κοινό για την εταιρία σας και να δημιουργήσετε μια αφοσιωμένη κοινότητα.

Για παράδειγμα, ένας λογαριασμός μόδας μπορεί να έχει κομψές και σέξι εικόνες, ενώ ένας λογαριασμός για το Lifestyle  μπορεί να χρησιμοποιεί φωτεινότερες φωτογραφίες. Βρείτε τι λειτουργεί για εσάς και βεβαιωθείτε ότι η ροή σας είναι ελκυστική για να την προσέξει κάποιος.

 

2. Διατηρήστε συνεπή εμφάνιση

Οι επιτυχημένοι λογαριασμοί στο Instagram είναι συνώνυμοι με τη συνέπεια.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να περιορίσετε το εύρος των φίλτρων σε ένα ή δύο και να τα εφαρμόσετε σε κάθε φωτογραφία. Έχοντας ένα περιορισμένο φάσμα φίλτρων για να διαλέξετε, μπορεί επίσης να προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία μιας εξειδίκευσης για το λογαριασμό σας, καθώς και να βοηθήσει στην προσπάθεια αναγνώρισης της εταιρικής σας υπόστασης

Δείτε επίσης : Πώς μέσα από την υπηρεσία iArk Hybrid μπορείτε να εργαστείτε μαζί μας στον τομέα του Instagram

 

3. Αλληλεπιδράστε με τους followers μέσα από τις λεζάντες

Συμπεριλάβετε το κοινό σας όσο μπορείτε στις φωτογραφίες και στις λεζάντες σας. Θέλουν να αισθάνονται σαν μέρος της ιστορίας σας. Μιλήστε μαζί τους μέσω των λεζάντων και απαντήστε σε κάθε σχόλιο που μπορείτε στα δικά σας posts.

 

 

4. Να είστε επιφυλακτικοί με το περιεχόμενό σας

Πρέπει να αποφύγετε να ποστάρετε το οτιδήποτε στο Instagram. Έχοντας μια συνεπή, οπτική προσέγγιση στο μυαλό σας είναι το κλειδί για τη βέλτιστη επιτυχία.

Εάν έχετε μια φωτογραφία που θέλετε να μοιραστείτε, αλλά δεν ταιριάζει με τις αξίες της εταιρείας, είναι προτιμότερο να φτιάξετε ένα άλλο προφίλ στο Instagram που θα είναι ιδιωτικό και αποκλειστικό για την οικογένεια και τους φίλους σας, αντί για πιθανούς πελάτες.

 

 

5. Προσθέστε βίντεο και Boomerangs στο λογαριασμό σας

Οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές, αλλά τα βίντεο θα σας βοηθήσουν επίσης να ενισχύσετε το ποσοστό αλληλεπίδρασης.

Το Boomerang, που συναντάμε μόνο στο Instagram, μπορεί να είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να δημιουργήσετε αλληλεπίδραση και αξίζει να το προσέξετε στην εναλλαγή του περιεχομένου.

Σιγουρευτείτε επίσης ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά hashtags στα βίντεο. Τα hashtags μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την απήχηση του βίντεο που ανεβάσατε.

 

6. Κάντε Live μεταδόσεις

Αλληλεπιδράστε με τους followers σας σε πραγματικό χρόνο, δυναμώστε τη σύνδεσή σας με το κοινό, αλλά μη χρησιμοποιείτε live συναντήσεις με μοναδικό σκοπό την πώληση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.

 

7. Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας

Μπορεί να νομίζετε ότι οι περισσότεροι από τους πιο επιτυχημένους λογαριασμούς έχουν τυχαία και σποραδικά posts, αλλά η αλήθεια είναι ότι από πίσω υπάρχει ένας ακριβής προγραμματισμός.

Δημιουργήστε τακτικά νέο περιεχόμενο, αλλά δημοσιεύστε το στη σωστή ώρα της ημέρας για να μεγιστοποιήσετε τις προβολές σας. Αυτό θα είναι ακόμα πιο εύκολο τώρα που το Instagram επιτρέπει τον προγραμματισμό μέσω άλλων εργαλείων.

 

 

8. Χρησιμοποιήστε Instagram Stories

Τα Instagram Stories έχουν ήδη αποδειχθεί πολύ δημοφιλή στις επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα το 33% από τα Stories με τις περισσότερες προβολές προέρχεται από τις επιχειρήσεις.

Οι ιστορίες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να αναπτύξουν μια βαθύτερη σύνδεση με το brand. Μπορείτε να δείξετε πλάνα πίσω από τις κάμερες, να διοργανώσετε διαγωνισμούς για τους followers σας και να ελευθερώσετε τη δημιουργική σας πλευρά με τα διάφορα εργαλεία που προσφέρονται.

 

9. Ταξινομήστε τα posts σας

Εκτός από το τακτικό ανέβασμα εντυπωσιακών φωτογραφιών και βίντεο, θα πρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι τα posts σας είναι συνεκτικά μεταξύ τους.

Όπως μπορείτε να δείτε από τη ροή Instagram της Oreo, το στυλ, η επιλογή χρώματος και η χρήση φίλτρου είναι συνεπή, δημιουργώντας μια πιο ολοκληρωμένη παρουσία εταιρείας.

Μια ροή που είναι συνεπής, αλλά και εντελώς ξεχωριστή με στυλ, είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αλλά αξίζει την πρόσθετη προσπάθεια.

 

 

10. Μελετήστε τον ανταγωνισμό σας

Ελέγξτε τις μετρήσεις αλληλεπίδρασης των ανταγωνιστών, τα hashtag που χρησιμοποιούν πιο συχνά, πότε και τι δημοσιεύουν;

Πώς ασχολούνται με το κοινό τους; Ποιοι τύποι περιεχομένου δημιουργούν την καλύτερη ανταπόκριση και τι είναι πιο αδιάφορο;

Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε το δικό σας περιεχόμενο για να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τους αντιπάλους σας.

 

11. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα hashtags

Τα Hashtags είναι πολύ σημαντικά για το Instagram και θα ήταν καλό να βάζετε τουλάχιστον 5-6 hashtags σε κάθε post που κάνετε.

Βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες που χρησιμοποιείτε είναι κατάλληλες για το περιεχόμενό σας και ταιριάζουν με αυτό που δημοσιεύετε. Μπορείτε να προσεγγίσετε νέο κοινό με τη χρήση στοχευμένων hashtag και να επεκτείνετε τα μηνύματά σας μέσω της προώθησης των επώνυμων hashtag σας.

 

12. Να είστε ενεργοί στην κοινότητα του Instagram

Το Instagram είναι μια κοινότητα και εκτός από την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, θα πρέπει να αλληλεπιδράσετε και με άλλους λογαριασμούς Instagram και με επιχειρήσεις επίσης.

Όταν όλοι υποστηρίζετε ο ένας τον άλλον, θα γίνετε πιο γνωστός και η ροή σας θα αναπτυχθεί από εκεί.

Το Instagram είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την επίδειξη της επιχείρησής σας και τι προσφέρετε. Δεν πρόκειται να γίνετε μια [αίσθηση Insta] μέσα σε μια νύχτα, χρειάζεται σκληρή δουλειά και αφοσίωση, αλλά με τη θέση σε εφαρμογή των προαναφερθέντων βημάτων, μπορείτε να αρχίσετε να αυξάνετε την παρουσία σας και να ενισχύσετε την επιρροή σας σε αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα.