6 Social Media συμπεριφορές που πρέπει να αποφύγουμε | iArk Social Media & Digital Agency

6 Social Media συμπεριφορές που πρέπει να αποφύγουμε

Με πάνω από 2,8 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες από τον Ιανουάριο του 2017, τα Social Media έχουν γίνει η μεγαλύτερη συνάθροιση παγκοσμίως και η κορυφαία πλατφόρμα τόσο για τις εταιρίες, όσο και για τις αγορές. Ως εκ τούτου, είναι μια τεράστια απώλεια για κάθε επιχείρηση που δεν έχει ακόμη κάποια παρουσία στα Social Media.

Με ένα Μέσο που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης και τη δυνατότητα σύνδεσης με οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από την τοποθεσία, είναι εύκολο να είναι η «φωνή» των κοινών. Είναι επίσης εύκολο να αγνοηθεί.

Ένας μεγάλος παράγοντας που παίζει ρόλο στην πτώση οφείλεται στα λάθη που διαπράττουν οι χρήστες με τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, η έρευνα του Sprout Social σε περισσότερους από χίλιους χρήστες του Facebook, του Instagram και του Twitter διαπίστωσε ότι υπάρχουν έξι μεγάλα Social Media λάθη που κάθε επιχείρηση μπορεί να είναι επιρρεπής σε οποιοδήποτε δεδομένο σημείο. Μπορούν να σας οδηγήσουν στην απώλεια των ακολούθων σας γρήγορα.

Εδώ είναι τα βασικά συμπεράσματα πάνω στα 6 λάθη τα οποία – ενδεχομένως κάνεις και – πρέπει να αποφύγεις.

1. Έχεις πολλά προωθητικά μηνύματα

Το 58% των ερωτηθέντων ενοχλείται από πάρα πολλά διαφημιστικά μηνύματα. Βλέποντας πάρα πολλά διαφημιστικά μηνύματα είναι ο κύριος λόγος για να κάνουν unfollow ή unsubscribe σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι ελάχιστες προωθήσεις μπορούν επίσης να είναι αντιπαραγωγικές. Θα χρειαστεί να ισορροπήσετε όταν πρόκειται για τα διαφημιστικά σας μηνύματα. Εάν είναι πάρα πολλά οι πελάτες σας θα σταματήσουν να δίνουν την προσοχή συνολικά, αλλά αν είναι πολύ λίγα θα χάσουν ή θα ξεχάσουν το μήνυμά σας εντελώς.

2. Το posting άσχετων πληροφοριών

Δεύτερον κι εξίσου σημαντικό με το να στέλνεις πολλά προωθητικά μηνύματα, είναι να δημοσιεύεις πολλές πληροφορίες στα Social Media που διαφέρουν αρκετά με αυτά που θα έπρεπε να ποστάρεις. Ενώ είναι καλή στρατηγική να δημοσιεύεις κάποιες φορές κάτι… out of the box, πρέπει να είναι σχετικό με αυτό που είσαι. Μη θυσιάσεις τη συνάφεια και τη φήμη σου  …

3. Μην… τουιτάρεις συνέχεια

Το Twitter είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για την ενημέρωση των ακολούθων σας σε διάφορα νέα και happenings με εσάς και την επιχείρησή σας. Δεν έχει τις επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν από την απόσπαση πολλών, σε αντίθεση με το Facebook, το LinkedIn και το Google+, και είναι ιδανικό για σύντομες ενημερώσεις που διαφορετικά θα έβγαζαν τους υπόλοιπους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας. Εάν το παρακάνεις ωστόσο, το πιο πιθανό είναι να χάσεις τους ακόλουθούς σου.

4. Χρησιμοποιώντας Αργκό / Ακατάληπτη γλώσσα

Πολύ συχνά λογαριασμοί στα Social Media προσπαθούν να συνδεθούν με τα νεότερα ή τα πιο ενημερωμένα κοινά προσπαθώντας να ταιριάξουν με την κουλτούρα τους και τελικά αποτυγχάνουν προσπαθώντας πολύ σκληρά.  Το 30% το έχει βρει αυτό ενοχλητικό (αν δεν είναι απολύτως ντροπιαστικό) και θα αναιρέσει τις σελίδες που βλέπουν είναι πολύ επιτηδευμένες ή που υπερβαίνουν τον εαυτό τους στο σημείο της αμηχανίας.

5. Να παραείσαι… ήσυχος

Το να είσαι πολύ… ήσυχος αναγκάζει τη σελίδα σου, όσο και εσένα σε ακόμη να είναι στην αφάνεια και την ασυμμετρία, κάτι που είναι εξίσου ενοχλητικό. Κάνει τους ακόλουθούς σου να υποθέτουν ότι έχεις χάσει το ενδιαφέρον σου με την παροχή μέσω των Social Media, ή χειρότερα, ότι εσύ ή η επιχείρησή σου έχουν ήδη εξαφανιστεί.

6. Να μην απαντάς στα μηνύματα

Πλέον, πολλοί καταφεύγουν στο να στέλνουν μηνύματα στις επιχειρήσεις μέσω των Social Media για να ρωτήσουν, να εκφράσουν παράπονα ή ανησυχίες και το να μην λαμβάνουν απαντήσεις είναι κάτι που μπορεί να τους απομακρύνει. Η μη αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σας σας κάνει να εμφανίζεστε ως μη προσβάσιμος στο κοινό σας.